De medewerkers van Veolia, die zich inzetten voor een ecologische transformatie, staan centraal in de nieuwe wereldwijde reclamecampagne
Veolia bevestigt opnieuw haar ambitie voor ecologische transformatie met een nieuwe campagne die hulde brengt aan haar 220.000 werknemers - haar Resourcers - die in het veld werken om het tij te keren
Deze nieuwe campagne, die is uitgebracht ter gelegenheid van Wereldmilieudag, legt de nadruk op de betrokkenheid van een optimistisch collectief, dat samen vastbesloten is de milieu-uitdagingen van vandaag en morgen aan te gaan. De campagne wordt geopend met een toonaangevende reclamefilm, The River, die de vrijwilligersmentaliteit van de Veolia-medewerkers viert, een niet te stoppen collectief dat de wereld wil zien zoals die zou kunnen zijn en er elke dag naar streeft om dat te realiseren.
[Ontdek de film : The river, een film die weerspiegelt wie we zijn!]
De campagne wordt verrijkt met portretten van Fatima in Frankrijk, Marta in Spanje en Viktor in Duitsland, die vertellen over hun carrière en hun vastberadenheid om samen te slagen met ecologische transformatie. In de komende maanden zullen deze worden aangevuld met een twaalftal andere verhalen, die beschikbaar zullen zijn in de pers, op sociale netwerken en veolia.com, waar iedereen meer te weten zal kunnen komen over wat Resourcers ter plaatse doen.
"Deze campagne is een boodschap van optimisme, die laat zien dat oplossingen voor ecologische transformatie er zijn en tot leven komen dankzij de vrouwen en mannen overal ter wereld die zich elke dag inzetten om het tij te keren", verklaart Laurent Obadia, Senior Executive Vice President, Stakeholders en Communicatie. "De getuigenissen van onze medewerkers weerspiegelen het collectieve engagement dat aan de basis ligt van onze ambitie om de wereldkampioen te worden van de ecologische transformatie. Het heeft ook een speciale betekenis na onze historische combinatie met Suez, die ons in staat heeft gesteld ons team te verrijken met meer nieuwe talenten Vandaag zijn we al met 220.000 , meer dan ooit optimistisch, vastberaden en zij aan zij om de grootste uitdagingen van onze eeuw aan te gaan"
***
Informatieblad van de campagne
FILMPRODUCTIE
Geregisseerd door: Truman &
Cooper Geproduceerd door: Diplomaten
FOTOCREDIET
Agentschap: Fisheye
AGENCY
Agentschap: Havas Paris
Creatief directeur: Jeremy Prévost
TV-producenten: Benjamin Besnaïnou en Philippine Domenech
KLANT
Opdrachtgever: Veolia
POST-PRODUCTIE
Post-productie: HRCLS
--
Over Veolia
De Veolia Groep wil de referentie worden voor ecologische transformatie. De Groep, die op vijf continenten aanwezig is en bijna 220.000 medewerkers telt, ontwerpt en implementeert nuttige, praktische oplossingen voor het beheer van water, afval en energie die bijdragen tot een radicale ommekeer van de huidige situatie. Via haar drie complementaire activiteiten helpt Veolia de toegang tot hulpbronnen te ontwikkelen, de beschikbare hulpbronnen te behouden en ze te vernieuwen. In 2021 voorzag de Veolia-groep 79 miljoen inwoners van drinkwater en 61 miljoen van sanitaire voorzieningen, produceerde zij bijna 48 miljoen megawattuur en recupereerde zij 48 miljoen ton afval. Veolia Environnement (Paris Euronext: VIE) behaalde in 2021 een geconsolideerde omzet van 28,508 miljard euro. www.veolia.com